+123 456 678 890 info@mysite.com Main street 12

PAK’T PUNT

Voor de Webwinkel Vakdagen wilde PostNL op een opvallende en speelse manier contact maken met duizenden beursbezoekers, en tegelijkertijd hun merkbeloftes – betrouwbare bezorging en persoonlijke service – tastbaar maken. We ontwikkelden en produceerden een activatie die je niet kon missen.

Direct bij de entree van de Jaarbeurs pronkte een muur van pakketdozen en werden bezoekers persoonlijk welkom geheten door hosts in opvallende PostNL-outfits met feloranje winkelwagens. Bezoekers ontvingen een winkelwagenmuntje, waarmee zij op de stand konden deelnemen aan het ‘PostNL Pak’t Punt’: een herkenbare, laagdrempelige en opvallende merkactivatie in de vorm van een grijpmachine vol pakketdoosjes met verrassingen.

Ook PostNL’s persoonlijke service kreeg een ludieke vertaling: hosts reden bezoekers in speciaal omgebouwde feloranje winkelwagens persoonlijk linea recta naar de stand. Als dat geen persoonlijke service is?! Een opvallend en sympathiek gezicht op de beursvloer.

Categories