Na een succesvolle eerste editie keerde Vitensia in 2025 terug in een nieuwe, betoverende vorm. Voor het jaarlijkse personeelsevent van drinkwaterbedrijf Vitens ontwikkelde The Groundbreakers een magische beleving diep in het Bos der Verbinding. Een plek waar verhalen fluisteren, waar bosoverleggen worden gehouden en waar collega’s elkaar écht ontmoeten.
Onder de titel ‘Vitensia – The Forest Edition’ nodigden we ruim 900 Vitensers uit om letterlijk en figuurlijk terug te keren naar de bron. Midden in de natuur kwamen ze samen voor een middag vol verbinding, beleving en kennisdeling. In het interactieve programma konden medewerkers hun eigen route kiezen langs thematische bospaden als het Wonderwoud, Varenspoor, Flow-Forest en Stormtrack – met workshops variërend van goochelen en ecosystemen bouwen tot schermen, tai chi en handboogschieten.
Alles draaide om verbinding: tijdens de workshops, bij het kampvuur, in de DJ booth verscholen tussen het groen of tijdens de gezamenlijke borrel. De dag werd zo duurzaam mogelijk geproduceerd, met lokale catering, herbruikbare materialen en volledig elektrisch transport.
Met Vitensia – The Forest Edition bezorgden we medewerkers niet alleen een onvergetelijke middag, maar ook een betekenisvolle herinnering aan wie ze zijn, waar ze werken én waarom dat ertoe doet.
Full-service brand experience agency met 20 jaar ervaring