NIEUWE PARTNERS BIJ THE GROUNDBREAKERS
Merkactivatiebureau The Groundbreakers verwelkomt twee nieuwe partners in het managementteam. Lilian van Dodewaard, benoemd als Client Director, en Giselle Koning, aangesteld als Creative Director, gaan vanaf nu samen met oprichter Martijn Geerdes de koers van het bureau bepalen.
The Groundbreakers verwelkomt Lilian van Dodewaard als partner en Client Director. Ze startte in 2017 als projectmanager bij The Groundbreakers, waarna ze drie jaar geleden de interne overstap maakte naar accountmanagement. Van Dodewaard maakt nu de volgende stap als partner en Client Director van het bureau, waarbij ze zich gaat focussen op duurzame relaties en samenwerkingen.
Giselle Koning, die sinds 2014 als creative bij The Groundbreakers werkzaam is, treedt toe als partner en Creative Director. In deze rol zal ze blijven bijdragen aan de innovatieve en creatieve visie van The Groundbreakers. Koning: “Het is geweldig om mee te groeien met het bureau en positieve impact te maken met het werk dat we met ons team creëren”.
“Met Lilian en Giselle als partners vormen we een krachtig managementteam dat gericht is op verdere groei en innovatie van The Groundbreakers.” – Martijn Geerdes
Martijn Geerdes, oprichter van het merkactivatiebureau, is optimistisch over de toekomst: “Met Lilian en Giselle als partners vormen we een krachtig managementteam dat gericht is op verdere groei en innovatie van The Groundbreakers.” Geerdes blijft zelf als Strategy Director werkzaam binnen het bureau.
The Groundbreakers bedenkt en produceert unieke belevingen voor merken die willen opvallen en tegelijkertijd een positieve impact willen realiseren. De ontwikkeling van haar events en activaties doet het bureau zo duurzaam mogelijk. Ze werken voor klanten zoals PostNL, Zwitserland Toerisme en NS. Voor laatstgenoemde klant wonnen ze afgelopen jaar de allereerste Gouden Giraffe voor het meest duurzame evenement.